Kolmatta viikkoa loman jälkeen kotosalla, eikä juoksukouluohjelman saatikka bikinikuntoonohjelman noudattaminen ota oikein tuulta alleen. Juoksukouluohjelmasta olen noudattanut kaikki kävelylenkit, mutta juoksulenkille en ole itseäni saanut tsempattua, paitsi eilen. Eilen kävin miehen ja koiruuksien kanssa n. 40  minuutin lenkillä, josta juoksimme aluksi 15 minuuttia. Hämmästys oli suuri, kun juoksu kulkikin hyvin! Olin pelännyt, että taas ryvetään pohjamudissa, koska lomalla emme ehtineet/jaksaneet käydä erästelyn (4 - 6 h/päivä) ja remontoinnin lomassa juoksemassa. Jospa tämä taas tästä, pikkuhiljaa... Ainakin tuntuu mahtavalta, kun etureidet ovat liikunnasta hellänä. :) Tosin ulkona on ollut tänäänkin aivan upean aurinkoinen syysilma, mutta minä vaan nökötän tietokoneen ääressä. Enkä ole saanut edes tartuttua opiskelutehtäviin, vaikka deadlinet alkavat paukkua...

Paino ei ole pudonnut, vaan ikävä kyllä noussut 600 grammaa... Ottaa ihan sikana päähän. Se siitä "bikini kunnosta" sitten! Pyh! Tässä vesittyy samalla koko blogini idea. Olin ihan varma, että kolmessa vuodessa olisin päässyt tavoitteeseeni, mutta melko säälittävä tapaus olen... oikein hävettää. Voit varmaan kuvitella, että bloggaus intonikin on melkolailla tipotiessään. Mistähän sitä saisi taas tsempin päälle sekä bloggaamiseen että elämäntaparemonttiin..?