1455961.jpg

Ilta meni vieraita kestitessä ja tv:tä töllöttäessä. En ehtinyt edes urheilemaan, ja sapettaa sekin. Onnetonta on, että olen mukamas remontoinut elämääni nyt jo neljä kuukautta ja saanut painoa putoamaan säälittävät neljä kiloa. Olet mitä syöt -ohjelmassa äijä remontoi elämänsä kahdessa kuukaudessa 11 kiloa pienemmäksi. Mietin miksi minä en pysty samaan, ja samalla lappasin suklaakonvehteja suuhuni ja inhosin itseäni. Vieraillekin oli hyvänä ajatuksena tarjota jotakin kevyttä, mutta ajatukseksi se sitten jäi. Kaupasta tarttui mukaan jäätelöä ja karkkia...

Nytkin minulla on meneillään mukamas jokin tehokuu. P*skan marjat sanon minä! Olen ottanut ihan liian lekkeristi tämän koko homman. Nyt tarvitaan hanna partasia, jotta minäkin saisin parissa kuukaudessa pudotettua reilusti painoa. Mietin, että mitä ihmettä teen väärin, kun paino ei putoa kuin muutaman sata grammaa viikossa tai pahimmassa tapauksessa ei ollenkaan. Tänään ainakaan ei ollut taas mitään tietoa säännöllisistä ruoka-ajoista. Taidan myös lapata suuhuni liian isoja annoksia sekä syön ruoan yhteydessä liian vähän kasviksia. Miten se salaatin valmistaminenkin tuntuu niin ylivoimaiselta? Mielestäni en kuitenkaan aivan hirveän epäterveellisesti syö. Tai ainakaan kun vertaa Olet mitä syöt -ohjelmassa esiintyviin henkilöihin, jotka aloittavat aamunsa suklaalla ja päättävät sen ranskalaisilla ja pihveillä.

Ihmetyttää kyllä sekin, että jos olen laittanut itselleni tavoitteeksi olla viimeistään kesällä 2010 kuosissa, niin mihin hemmettiin minulla nyt on kiire. Olenhan kuitenkin saanut painoa, muutamista plussaviikoista huolimatta alaspäin, ja siihenhän pitäisi olla tyytyväinen. Mutta, jos joku pudottaa puolessa ajassa siitä mitä minä olen "rehkinyt" yli kymmenen kiloa, niin kyllä se käy luonnon päälle. Olen siis ilmeisesti vain kateellinen... Miks tän pitää olla näin vaikeeta? Tuntuu ettei tästä mitään tuu.

Äh, nyt lopetan tämän itsesäälissä rypemisen ja käyn tekemässä vatsat, selät ja punnerrukset. Edes.

Pe 11.4. mähläykset

Aamu
- maitoon keitettyä kaurapuuroa + lasillinen rasvatonta maitoa

Lounas
- broileri tortilla, iso lautasellinen fetasalaattia, kevyttä salaatinkastiketta

Illalla
- grillattu broilerin rintafilee
- 2 palaa jäätelöä
- 2 keksiä
- muutama suklaakonvehti
- karkkia
- teetä