ma 14.1. lähtöpaino  107 kg
ke 23.1. + 600 g        107,6 kg
ma 28.1. - 2,6 kg       105 kg
ma 4.2. -200 g           104,8 kg    pudotettu yhteensä 2,2 kg
ma 11.2. - 200 g        104,6 kg    pudotettu yhteensä 2,4 kg

Suunnitelmani mukaan painoa pitäisi pudota siis 500 g/viikko. Olen suunnitelmaani edellä tuon hurjan reilu kahden kilon pudotuksen vuoksi, sillä tämän viikon tavoitepainoni oli 105. Tosin jos tuo 200 g pudotus jatkuu, niin jään kohta tavoitteitani jälkeen. Pääasiahan kuitenkin on, että paino menee alas päin. Sitä vaan tuntee itsensä niin kärsimättömäksi, kaikki tänne nyt ja heti! Haluan laihtua kolme kiloa viikossa!!! Nyt jäitä hattuun ja malttia, etten kyllästy taas kohta kokonaan ja lyö lekkeriksi.

Oletteko muuten kehdanneet kertoa komeammalle puoliskollenne painonne? Minä en ole enää kehdannut ylitettyäni 100 kg häpeäpyykin. Eilen hän sattui tulemaan kurkkimaan, kun päivittelin tänne tekstejä, ja huomasi blogini nimen. Hän rupesi kiusaamaan minua, että etsii blogini käsiinsä, ja tulee täältä kurkkaamaan paljonko oikein painan. Siinä jonkin aikaa leikkisästi väännettyämme, hän vannoi kautta kiven ja kannon (tai mörökölli hänet vie), että tulee vasta sitten, kun annan luvan. Eli sitten kun olen pudottanut vähintään kymmenen kiloa. Sitten kun olen hieman lähempänä perhosta kuin paksua toukkaa.

Scale 1