Nyt annan itselleni piiskaa oikein roimalla kädellä. Viuh, viuh! Olen ollut anteeksiantamattoman laiska liikkumaan tällä viikolla. Olen jättänyt surutta väliin niin bodypumpit, spinningit kuin kuntopotkunyrkkeilytkin... Alkaa ilmeisesti vaivata jonkin sortin "kaamosmasennus", kun viiden aikaan iltapäivällä on säkkipimeää. Johan sitä elimistö luulee, että nukkumaan pitää mennä...

Olen nyt kuitenkin armollinen ja annan itselleni anteeksi, tämän kerran, ensi viikolla tällainen vätystely ei mene enää läpi! Onneksi sentään olen lähes joka päivä pyöräillyt töihin, jopa tänään, vaikka vettä tuli kuin aisaa. Saas nähdä maltanko iltapäivällä pyöräillä kotiin, jos sää on edelleen tälläinen, vai soitanko miehen hakemaan... =)

ma 27.10.
- pyörällä työmatkat
- 30 min. kävelylenkki miehen ja koiruuden kanssa

ti 28.10.
- pyörällä työmatkat
- 30 min. TV-jumppa

ke 29.10.
- pyörällä työmatkat

to 30.10.
- ei liikuntaa

Edit ma 3.11.

pe 31.10.
- pyörällä työmatkat

la 1.11.
- krapulapäev...

su 2.11.
- 2 h metsälenkki miehen ja koiruuden kanssa ihanan aurinkoisessa ja kuuraisessa
metsässä

Kiloklubin mielestä olen kuluneelle viikolle liikkunut tarpeeksi, joten ehkä olin itselleni hieman liian ankara... Ihmeesti tuo työmatkojen pyöräily auttaa. Ainoastaan liikkuvuusharjoittelua pitäisi olla enemmän. Olen aivan samaa mieltä, venyttelyt jää hävyttömän vähälle ja olenkin nykyään notkea kuin rautakanki.